Termeni și condiții

În cazul în care doriți să deveniți cumpărători și utilizatori ai magazinului on-line citiți cu atenție termenii și condițiile noastre și numai în cazul în care sunteți de acord cu toți termenii si condițiile prezentate, atunci să faceți achiziții. Acest document conține condițiile legale pentru a face achiziții prin magazinul online.

În cazul livrării prin curier costul transportului este inclus în factură. Informații privind costul de livrare găsiți alături de fiecare produs. Informații legate despre magazinul online, comandă și transport puteți cere și prin e-mail sau telefon!

Informații despre firmă (vânzător)
NeoLincos RO Srl.

Str. 4, Nr. 18-20, 417360 Oșorhei, Județul Bihor

Nr TVA: RO39760109
Telefon: 0771 594 070
E-mail: oradea@lincos.ro
Web: www.lincos.ro

Obiectul contractului
Obiectul contractului poate fi orice produs din magazinul www.lincos.ro

Proprietățile, caracteristicile și imaginile articolelor le puteți găsi pe pagina concretă a articolelor. Culoarea unor articole poate diferii de culoarea expusă pe pagina web. La editarea site-ului ne străduim la eliminarea diferențelor de culoare. Culoarea produsului nu influențează calitatea produsului. Comenzi fără preț rezultat din erori tehnice (produsul se afișează fără preț sau cu prețul 0) nu vor fi prelucrate-procesate. Ne cerem scuze pentru neplăcerile create. În toate cazurile încercăm clarificarea situației în cel mai scurt timp.

Cumpărătorul
Este persoana care face uz de serviciile de magazin web, se înregistrează pe pagină și lansează comenzi de cumpărare. Deveniți cumpărător și atunci când fără înregistrare, prin telefon, e-mail, fax sau personal de la magazinele noastre faceți comanda de cumpărare.

Comanda
Produsul ales îl puteți comanda prin intermediul site-ului, prin telefon, fax sau e-mail.

Prețuri, promoții
Prețurile expuse pe pagina web (în limba română) sunt exprimate în RON cu si fără TVA. Prețul ofertei este valabilă și va fi finalizată în cazul în care procesul de comandă a fost urmat corect și comanda a fost aprobat de dumneavoastră. Prețul final al produsului și transportului este prețul la care produsul este aprobat de dumneavoastră și trimis pe e-mail. Prețul final poate fi modificat doar printr-un acord între părți. În cazul în care comanda din orice motiv se modifică, se aplică modalitățile de plată și transport în momentul modificării. Prețurile promoționale sunt garantate în limita stocului și până în ultima zi a promoției. Prețurile expuse pe pagina web se pot schimba după cursul valutar pe zi.

Modalități de plată

Comenzile pot fi onorate prin următoarele modalități de plată:
- numerar la cumpărarea din magazinele noastre
- plata integral în avans: după preluarea comenzii, produsul este ambalat, se întocmește factura și se trimite prin fax sau e-mail. Produsul este livrat în momentul achitării prețului final de pe factură.
- ramburs la curier: dacă achiziționarea se face prin curier aveți posibilitatea plății la curier. Valoarea produsului se plătește în numerar la curier împreună cu costul de transport.

CONDIȚII DE TRANSPORT ȘI ACHIZIȚIONARE

Aveți posibilitatea de a beneficia de serviciile noastre de curierat, firma noastră fiind în relații cu firma de curierat cu Nemo Expres. Comanda trimisă va fi prelucrată în același zi, dacă este lansată până la ora 12.


Desigur în aceste cazuri vă anunțăm prin telefon sau e-mail.
În cazul transportului prin curierat cerem să ne lăsați un număr de telefon (mobil dacă este posibil) ca în cazul în care curierul nu vă găsește la destinație să puteți fi solicitați la telefon și dacă este posibil fixarea unui timp în care să puteți primi coletul. La primirea comenzii avem în vedere numele de destinație și numele de facturare

Atenție! La primire verificați starea produsului și dacă observați deteriorarea produsului să întocmiți un proces verbal de constatare cu curierul. În lipsa procesului verbal nu avem posibilitatea de schimbare a produsului deteriorat. Informații suplimentare privind curieratul Nemo Expres, găsiți pe pagina web a firmei. Reținem dreptul ca termenii de livrare se pot modifica.

Livrare nereușită

În cazul în care livrarea a fost nereușită curierul face o a doua încercare. Dacă și la a doua încercare livrarea a fost nereușită din cauze imputabile dumneavoastră trebuie să le suportați cheltuielile re-transportului

Pachet deteriorat

Vă rugăm să verificați coletul la livrare în prezența curierului. Dacă observați vreo deteriorare a coletului care indică deteriorarea bunurilor din aceasta, să încheiați un proces-verbal și să nu preluați pachetul. În lipsa procesului-verbal nu avem posibilitatea de a schimba produsul gratuit. Dacă constatați deteriorări vă cerem să ne anunțați prim e-mail la oradea@lincos.ro, sau la telefon 0771 594 070.

Dreptul de refuzare a produsului

În baza OUG-ului nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate cu profesioniștii orice cumpărător are dreptul de a refuza produsul, în termen de 14 zile lucrătoare
data încheierii contractului sau de la data intrării în posesia fizică a produselor fără a fi nevoit să justifice decizia de retragere în următoarele condiții:
- dreptul de refuzare este valabil pentru orice produs care este în ambalaj original și nedeteriorat.

- opțiunea de refuzare se face în scris pe adresa e-mail lincos.hu.

Contravaloarea produsului se plătește în termen de 14 zile de la data la care este informat de decizia de retragere. Plata contravalorii produsului include toate sumele pe care vânzătorul le-a primit drept plată din partea cumpărătorului, inclusiv, costurile livrării, cu excepția cazului în care acesta a fost gratuită. Vânzătorul nu va rambursa costurile suplimentare în cazul în care cumpărătorul a ales în mod explicit un alt tip de livrare decât livrarea standard oferită de vânzător.

Cumpărătorul returnează produsele sau le înmânează vânzătorului sau unei persoane autorizate de vânzător fără întârziere nejustificată și în decurs de cel mult 14 zile de la data la care acesta a comunicat profesionistului decizia sa de retragere. Această rambursare se poate amâna până la data recepționării produselor care au făcut obiectul vânzării. Costurile returnării vor fi suportate de către cumpărător.

În cazul în care produsul a fost folosit, este zgâriat sau nu este în ambalaj original nu va fi răscumpărat și va fi trimis înapoi pe costul clientului.
Dacă în prezența curierului se dovedește că produsul este deteriorat, și deteriorarea produsului s-a produs înaintea preluării produsului garantăm schimbarea produsului în termen de 14 zile. Deteriorarea produsului se dovedește prin proces-verbal scris de curier.

 

Garanția pentru produs

Pentru produsele comercializate de firma noastră oferim garanție conform Legii 449/2003 privind vânzarea produselor şi garanțiile asociate acestora și conform garanției oferită de producător.

Garanția produselor se efectuează cu copia facturii și certificatul de garanție original. La produsele fără certificat de garanție, factura reprezintă certificatul de garanție.

Folosirea incorectă a utilajelor, repararea de către persoane neautorizate, modificarea utilajelor atrage după sine pierderea imediată a garanției.

Dacă produsele cumpărate în magazinele noastre se defectează în timpul garanției vă rugăm să ne aduceți la cunoștință în cel mai scurt timp, cel mai mult în termen de 2 luni de la constatarea defecțiunii.

Produsele pot fi înapoiate le sediul firmei noastre, le puteți duce personal la unitățile noastre service sau puteți trimite prin curier sau prin poștă. Toate costurile necesare aducerii produselor la conformitate, inclusiv costurile poștale, de transport, manipulare, diagnosticare, expertizare, demontare, montare, manoperă, materialele utilizate și ambalare vor fi suportate de vânzător.

Produsele înapoiate în garanție se vor trimite în ambalajul original și cu toate accesorii ale produsului. În cazul înapoierii produsului prin poștă sau curier este important ca în afară de documente, anexați și descrierea defecțiunilor apărute. De asemenea să puteți fi contactați telefonic în timpul zilei. Totodată la înapoierea produselor prin curierat produsele să fie ambalate corespunzător pentru a evita deteriorarea produsului în timpul transportului, deoarece firma noastră nu garantează deteriorări apărute în timpul transportului.

Preluăm toate produsele înapoiate în timpul garanției. Produsele înapoiate sunt verificate de către specialiști noștri, care decid dacă produsul poate fi reparat sau trebuie schimbat.

În cazul folosirii necorespunzătoare a produsului pagubele și reparațiile sunt suportate de client.

Responsabilitate
Vânzătorul nu este responsabil pentru web-magazin pentru prejudiciile cauzate de pătrunderea site-urilor externe, sau orice întârzieri cauzate de transmiterea de informații, sau orice daune provocate de virusuri de site. Responsabilitatea pentru produsele cumpărate pe baza informațiilor afișate din magazinul web este a clientului. Nu ne asumăm nici o răspundere pentru pagubele provenite din utilizarea necorespunzătoare a produsului.

Politica de confidențialitate

Unele date, informații sunt absolut necesare pentru preluarea comenzii, realizarea cumpărării, întocmirii facturii, a transportului și pentru certificatul de garanție. Datele și informațiile  pot fi folosite în exclusivitate de firma NeoLincos. Prin efectuarea comenzii clientul își dă acordul ca datele personale să fie preluate și depozitate în scopuri menționate mai sus. Prelucrarea datelor personale se face conform legii în vigoare.

Dreptul de autor

Imaginile și textele expuse pe pagina web cât și aranjamentul lor pe pagină aparține firmei NeoLincos. Copierea imaginilor și a textelor de pe pagina web este interzisă. Orice folosire a imaginilor și a textelor este permisă doar cu aprobarea scrisă a firmei. Pagina web conține imagini și texte preluate de la firmele producătoare, pentru care avem toate autorizațiile necesare


Sunați-ne pe Viber!

Watsapp 0040 771 594 070 RO hu